Opmærksomhedsøkonomiens skygge sænker sig over kulturlivet og konkurrencen om publikums gunst har aldrig været større. Effektiv kulturformidling er derfor altafgørende, hvis man skal trænge igennem. Men er det tilstrækkeligt at være til stede ét sted, eller kan man med fordel brede sin metier ud? Èn, der gennem årtier har formået at tryllebinde publikum, er den kunstneriske altmuligmand, Adam Price. Prices uovertrufne evne til at fange og fastholde publikum, hvad end det gælder TV-serier, teaterstykker eller i restaurationsbranchen, har gjort ham til skoleeksemplet på god kulturformidling. Hvilke tanker gør den folkekære dramatiker selv om kulturformidling? Hvilke platforme er vigtige at udnytte? Og hvad skal danske kulturudbydere være særligt opmærksomme på, når de skal gøre sig relevante og fange publikums opmærksomhed?
Oplægsholdere
v/ Adam Price, manuskriptforfatter, producer og TV-vært
Tid og sted
Gl. Strand, Gammel Strand 48, 1202 København K
26.03.2025
09.15-12.00
Interesseret?
Vil du høre mere om mulighederne i vores netværksgrupper og være med til at sætte dit præg på samfundsdebatten? Udfyld formularen til højre, så ringer vi dig op, når det passer dig.
Medlemskab